środa, 7 grudnia 2011

Colacoca

Dawno nie zaglądałam tutaj ;) Cóż mało ciekawie, bo teraz czas na poprawy , by mieć w miarę odpowiednie oceny. Fizyka i matematyka są jak na razie na przegranej pozycji ,ale damy rade ! ;) Śniegu jak nie było w Szczecinie tak nie ma, wszystko wskazuje na to,że święta będą jesienne.Z moim  facetem nadal jestem , kłócimy dokuczamy ,ale kochamy. W nowym roku nawet będzie może mała rewolucja ze wspólnym częściowo mieszkaniem ze sobą ;) Pracuje, uczę się.Jestem śnieżynką i daje cukierki małym dzieciaczkom ,a Pan Mikołaj próbuje od nich wymusić po kolędzie.Szykuje się mały remont w pokoju, chcę mieć kolory czerwono-beżowe. Namawiam mamę by mi wmontowała również okno w skosie dachu. Teraz  siedzę u babci i skończyłam robić babeczki ;) Powinnam iść zaraz na spotkanie  ze znajomym Wojtka i z roku  na studiach do pubu ,ale nie mam ochoty,a ni siły. Ubieram piżamę , nowy szlafroczek o mikołaja i pod kołdrą uczę się do geografii, fizyki. No i ogólnie jestem zła , bo Wojtek spalił mi mój nowy czerwony sweterek z H&M , który kupiła od razu jak dostałam wypłatę , bo go upatrzyłam wcześniej ! zawiesił go na lampce , która wystawała ze ściany i szlag go trafił , bo go świeciło światło. Tłumaczył się , a bo ja myślałem ,ze on z bawełny,a tutaj proszę akryl. Podąsałam się,ale wyczarował w krótkim czasie żelki i uległam , kurcze. ;)




Zmieniłam znowu kolor włosów ;) Dzisiaj finał top model , pomimo swej irytującej postawy lecz pracowitej jestem za Anią . Powodzenia dziewczyny ! ;)

5 komentarzy:

  1. dziękuje, obcas ma 13cm ale platforma za to 3 co ułatwia chodzenie ;)

    Ps. śliczna sukienka!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam wzięcia udziału w konkursie http://dinamalinalife.blogspot.com/2011/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za Olgą raczej, U mnie trwa konkurs, w którym do wygrania jest o bon o wartości 50zł do wykorzystania na LuuLuu.pl Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pytałaś o sztuczne paznokcie:) - trzymały mi się tydzień :)

    OdpowiedzUsuń