poniedziałek, 17 października 2011

Czekolada,fizyka no i ja

Znalazłam czas by napisać. Chociaż zeszyt z teorią do nauczenia z fizyki czeka. 

 Kocham babcie za to,że zrobiłam mi niespodziankę i do mojego pokoiku u niej kupiła mi ten obraz ;))









 Nowa galeria w Szczecinie.





 Mój ulubiony kubek u babci. Kupiony przez ciocie , gdy zwiedzała ową wieże .

W sobotę poszłam z Wojtkiem do jego znajomych na parapetówkę, gdyż jego przyjaciel miał nowych współlokatorów. Bardzo fajnie i miło.Dużo ludzi z różnych miast, więc było o czym porozmawiać. Polecam dla pijących dobre trunki wódkę Sobieską o smaku orzecha laskowego, smakuje jak jak MONTE ,a popijać ją trzeba wodą. Wypiłam na spróbowanie i bardzo mi zasmakowała, zresztą wszyscy byli nią zachwyceni.Później wróciliśmy do mnie  i mój mały piesek zabawił się w psa obronnego i gdy tylko przekroczyliśmy próg zaczął ujadać i wszystkich pobudził,ale na szczęście nikt się nie zdenerwował ;) Jednak te różnorodne trunki które były na imprezie dały w głowę i rano męczył kac. Jestem u babci i będę u niej spała ;) Czekoladowe smakołyki i ekipa z new jersey :) Nienawidzę zagranicznych sklepów internetowych , tracę na nich swoje ciężko zarobione pieniądze ... Allegro też nie lubię. Nigdy kurde nie odłożę tych pieniędzy. Będę biedna jak mysz kościelna jak tak dalej pójdzie. Wojti jutro wybywa do Anglii ;) Naciągnę go na szaszki , które upatrzyłam w pewnym sklepie ;)

4 komentarze:

  1. wypiła bym czekoladę. <3
    a butki kupiłam u chińczyka. :) (w znanym pasażu na ul. marwilskiej w Wawie. :3)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz ekstra! Lubię takie dodatki. Ja właśnie wczoraj piłam ogromny kubek gorącej czekolady! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny obraz pozdrawiam
    MAjorka

    OdpowiedzUsuń