sobota, 8 października 2011

Deszcz.

Za mało czasu, by pisać. Wreszcie znalazłam go. Działo się wiele , zmieniłam kolor włosów, pojechałam nad morze, rozpoczęłam pracę .Otworzyli nową galerię handlową w Szczecinie, byłam w niej raz, bo ludzie ogłupieli i tylko do jednego sklepu teraz chodzą . Zresztą nie chcę kusić się , bo oszczędzam pieniądze ;) W dniu chłopaka byłam w teatrze na sztuce "Prywatna klinika" druga część była o wiele bardziej interesująca i  zabawna ;) Gdy wracaliśmy , szpilka wpadła mi dziurkę od studzienkę i prawie zabiłam siebie i Ole, która też była na wysokim obcasie,ale dałyśmy sobie radę ,a jak by było inaczej. Zaradne z nas kobietki. Co do jesieni ,to wrzesień w Szczecinie cudowny ,ale nie można tego samego powiedzieć o październiku... Więc postanowiłam podjąć próbę by namówić mamę na zakup jakiś nowych  butów. To ta nic nie powiedziała, zaczęła chodzić po całym domu szukać czegoś i wchodząc do pokoju zobaczyłam dwa długie rzędy butów, ale nic do niej nie docierało,ze to są w sumie letnie butki. Ale w końcu po długim niezadowoleniu i mówieniu sobie pod nosem ,że jestem chora na głowę ,że powinnam się leczyć w końcu powiedziała-dobra, pójdziemy w tygodniu.Chcę sobie kupić sweterek z  norweskim wzorem jakiś ;)








Troszkę zdjęć z wypadu nad morze z Olą. kocham morzę i kocham słońce. Kocham również gofry i nadmorskie knajpy z rybami.Na zdjęciach włosy wyglądają rudo trochę bo od razu od fryzjera(4 godziny) aktualnie są złoty blond. Droga do tego koloru była długa i męcząca,ale i tak tęsknie za brązowymi włochami i myślę ,że długo w tym kolorze nie wytrzymam. Szkoda , bo na fryzjera się wykosztowałam.

10 komentarzy:

  1. haha, wczuwał się w akcję. :D
    mm..zjadłabym gofra z owocami. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam polskie morze!:)
    chętnie bym się wybrała ale..w zimie!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba:)

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Ci tego, że mieszkasz nad morzem :)
    zawsze chciałam mieć mieszkanie z widokiem na morze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj morze <333. obserwuję i zaprasza, :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci tego morza zazdroszczę, ja niestety z drugiego końca i nad morzem miałam okazje byc tylko raz:( pozdrawiam i zapraszam do siebie do obserwacji+ już jutro rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja się wzięłam w wakacje i schowałam wszystko do pudełka przez co zwolniło się wiele miejsca :)
    ładne zdjęcia:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesteś ;*

    MORZE, MORZE, MORZE <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję dziękuję:) Wiesz, to 38 więc sama się dziwię że na mnie nie wisi;D jest cudna i ją uwielbiam :)
    jesteś śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń