niedziela, 19 lutego 2012

Cekinada

Witam !
W sobotę byłam na cekinadzie, która polega na tym,że ciuchy z szafy ,których nie nosimy przynosimy do miejsca gdzie organizowana jest cekinada ,czekamy ,wymieniamy się ciuchami, pijemy kawkę , rozmawiamy. Bardzo przyjemna atmosfera. Ja akurat natrafiłam na to przypadkowo , gdy z koleżanką przechadzałam się po starówce i zainteresowało nas lekkie zamieszanie , przed kawiarnią. Weszłyśmy i bardzo zadowolone z siebie ,ze to znalazłyśmy ,zaczęłyśmy poszukiwania łupów. Ja kupiłam sobie tunikę i sweterek. Ola czarną skórzaną kurtkę, wizje miała ,że doczepi sobie na niej ćwieki.Nie mogę się doczekać kiedy będzie taki kiermasz ciuchów jeszcze raz ,a wtedy będę mogła sprzedawać swoje ciuchy. Później pojechałam do domu,bo mieliśmy gości z Norwegii, chwilkę z nimi posiedziałam ,ale wolałam iść do pokoju i zająć się porządkami w szafie. Mój ojciec wczoraj wyjechał z Norwegami i znowu go nie będzie pewnie tysiąc lat...Wieczorem wpadłam do mojego  faceta ,który zrobił mi kolację , nalaliśmy wino i robiliśmy toasty za nas. Od marca może częściowo zamieszkamy ze sobą , tak się cieszę ! Bo nic mnie tak nie cieszy jak oglądamy filmy z lampką wina wtuleni jak dwa pingwiny w siebie. Mam tyle nauki,ale nie odpuszczam sobie żadnego przedmiotu w semestrze pracuje na 60 % , bo 40% wole wykorzystywać dla siebie.  Jest niedziela rano, robię śniadanie idę się kąpać , czekam na korepetycje z matematyki, pobiegnę na kawę z Olą i czeka mnie nauka. Mój facet przychodzi wieczorem, teraz moje kolej na kolacje, niestety niech się nie spodziewa za dużo,bo ja kupie jakiś fast food. Nie mam dzisiaj czasu na robienie kolacji.Przepraszam ;)

Piękne prawda ?

7 komentarzy:

  1. Taaak, jestem bardzo zadowolona z tej Mgiełki;) Ta z Dove też jest fajna obydwie ładnie pachną a po uzyciu tej z DOVE mam wrażenie że efekt prostych włosów utrzymuję się dłużej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty!

    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz zostać publicznym obserwatorem mojego bloga, inaczej Twoje zgłoszenie przepadnie. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę, dzięki :) butki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, w ogóle nie wyświetlasz mi się w obserwatorach. :) Mogłabyś usunąć i od nowa zacząć obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, szkoła pochłania dużo czasu... :<<
    śliczne te buty, ach. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. super cute shoes.xx

    http://www.theprovocativecouture.com

    OdpowiedzUsuń