środa, 29 lutego 2012

Hamlet.

Kobietki moje drogie.Zegarka nie było,ale Pani ekspedientka zobaczywszy moja smutna minę , powiedziała ,że w tym albo w przyszłym tygodniu będzie nowa kolekcja,a w niej dużo fajnych zegarków, pokazała mi katalog ,a w nich kilka wzorów , widziałam też dwa z bransoletą. Bo tego modelu się nadal trzymam.Co prawda ceny nie były za ciekawe, to nie to samo co przecena.Ale mówi się trudno, mogę się wykosztować. Od kiedy byłam małą dziewczynką zazdrościłam mojemu dziadkowi takiego zegarka. Ceny od 99.00 zł do 199.00 zł. Niby zegarki są drogie,ale ubolewam nad ta przeceną.http://www.parfois.com/ . To jest ich strona internetowa.Mogłam ruszyć się i powrócić tam do tego sklepu od razu ! No,ale na dworze zaczęło padać, jakoś pogoda mnie nie zachęciła.Mój mężczyzna wrócił z Anglii.Zaprosiłam go więc odo swoich progów.Był takie śpiący ,że popij trochę herbatki przemył się, rozebrał i wtulił się w mój dekolt,w 3 sekundy i już spał,a ja nie mogłam się nacieszyć jego widokiem i głaskałam ,jego główkę i szyjkę przez pół nocy.
 Ten zegarek też mi się podoba. Niesamowite. Boże czemu nie mogę się zdecydować. Ten jest za 119 zł.

Mój niebieskookie Majki i nasza skromna kolacja ;) Wczoraj się trochę pokłóciliśmy,bo on od kiedy przeleciał do Polski nie ma czasu na nic , tylko w sumie jemu teraz tylko koledzy w głowie.










Rajstopy - w tatuaże !
 Ciekawe rajstopy na stronie www.glovestar.pl
Polecam ! Ciuchy w charakterystycznym stylu, które nie każdemu przypadną do gustu,ale jakieś ciekawe perełki , które z pewnością będą  nietuzinkowe i oryginalne.
Na koniec wstawię swoje zdjęcie z jakiego wieczoru , gdy się Wojtim opierdzielaliśmy z naszym ulubionym winem. Trzymajcie się i niedługo napiszę !

10 komentarzy:

  1. Może teraz znajdziesz fajniejszy zegarek ;) podobają mi się takie rajstopy z tatuażem:) Dodałam post, zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten zegarek:) i rajstopki tez;p

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz :D
    pozdrawiam serdecznie
    i oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz! Rajstopy super! Też bym chciała jakiś nowy zegarek, ale na mnie marnie wyglądają bo mam wyjątkowo chude łapy xd

    OdpowiedzUsuń
  5. wiadomo wszystko zależy od sytuacji :) ale jednak mimo wszystko, chyba lepiej wyjaśnić niż czekać aż każdy zapomni.. bo tak naprawdę nikt nie zapomina :) jeśli bardzo Ci zależy na zegarku to wykosztuj się, ale z drugiej strony może poszukaj też w innych sklepach :) cudowne rajtki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, właśnie. W poście jest wyszczególnione w jakich stylizacjach lubię takie bluzki. :-)
    Rajtuzy są świetne, mrr.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie rajstopy są genialne :D

    OdpowiedzUsuń