piątek, 24 lutego 2012

Ciepły wiatr.

Hej ! Wreszcie piątek można odpocząć. Robię sobie takiego leniuszka na dzisiaj. Przeszłam się po sklepach i zakochałam się w dwóch sukienkach  ze Stradivariusa. Beżowa ze wcięciem tali ,oraz prosta biała w cienkie granatowe paseczki,a na ramionach wa złote guziczki. Cena to 79.90 i 139.00. Oglądając tak te wszystkie piękne rzeczy, które chciałabym mieć ,a niestety nie mogę, natrafiłam na fajny zegarek,ze srebrna bransoleta z drobnymi srebrnymi cykoriami  , przeceniony  z 178,zł na 99,00. Jutro pojadę go kupić. Jest niesamowity, od dawna takiego poszukiwałam,a że dostałam pieniążki to mogę się skusić . Takie małe pocieszenie,że mojego mężczyzny nie ma. Siedzi w tej Anglii ,a jego mała tęskni. W Szczecinie dodatnie temperatury, wieje ciepły wiaterek, słonko zawitało.A teraz , gdy tak poczułam wiosnę chcę wam pokazać najnowszy hit  ;) Chodzi mi o buty ,które skradły mi serce.







Pokazałam tylko kilka butków. Buty noszą nazwę LORDSY.Są w wszystkich kolorach tęczy.

 Tak ciesze się ze słońca;)
Ps. Biorę w słodkim konkursie. Polecam, może któraś z Was będzie miała szczęście i wygra jakąś słodkość ?

5 komentarzy:

  1. Ja też się tak ciesze ze słońca ;p Mi tez się podobają takie proste sukienki:) Dodaj zdjęcie zegarka jak go kupisz:) Dziękuję za komentarz:)
    Dodałam post, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem ciekawa tego zegarka :) dziękuję za komentarz u mnie i dodaję do obserwowanych, miło byłoby liczyć na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te butki :) idealne na wiosne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jako że jestem maniaczką wszystkiego, co się świeci i błyszczy, z chęcią zobaczę Twój zegarek jak już go kupisz:D zapraszam do mnie na słodką biżu:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam sobie z nitami, korcą mnie jeszcze koralowe :) może się poobserwujemy? BUZIAK

    OdpowiedzUsuń