środa, 14 września 2011

Paznokcie.

Siedząc na kanapie i oglądając "Na wspólnej" spojrzałam na swoje paznokcie i się trochę przeraziłam , bo a tu skórki obgryzione ,a tu płytka nie równa. Przez chorobę je zaniedbałam :P Poszłam po kuferek z lakierami i poszperałam w  internecie, ciekawe wzory . Natrafiłam  na te. Chyba skuszę się wręcz po chorobie pójść do kosmetyczki i wybrać jakiś szalony wzór do realizacji ! Wstawię wam te cudeńka,a ja jednak postawie na prostotę i pomaluje je w kolorze nude. ;)












Są cudowne ! Mnie się najbardziej podoba wzór 3 i 5 !
Poszperałam na allegro i pewna bluza mnie zauroczyła no i musiałam , po prostu musiałam ją zamówić ,a o to ona :
 Na razie zamówiłam niebieską ,ale zastanawiam się również nad różową.

10 komentarzy:

  1. te 3 i 4 są przeurocze ;)
    dodajemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj piekna piekna sprawa ! :)
    A paznokcie są niesamowite ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne są te paznokcie ;) 3, 4 i 5 chcę teraz zaraz już ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam tych którzy mają cierpliwość do takiego malowania paznokci!! skąd zamawiałaś tą słodką bluzę ?!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Spróbuj koniecznie tych Julii :) Ostatnio zrobiłam je z bananem, jogurtem naturalnym i dżemem z czarnych porzeczek. Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie najbardziej pociąga mnie kasztanowy lekko rudawy ale wciąż brąz :)

    świetne inspiracje paznokci. dla mnie najlepsze to 1 i 7 ♥
    z Pikatchu też niezłe xD

    OdpowiedzUsuń